Administrativ medarbejder til Plan, Byg og Erhverv

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at indgå i et positivt miljø, hvor kommunikation, dialog og service er nøgleord?

I Slagelse Kommune er der gang i byggeriet og tilgangen af byggesager er stor. Kommunen har godt 80.000 borgere, tre købstæder, charmerende byer, landområder og kyst. Beliggenheden er fantastisk, og her er masser af potentiale: Mere end 700 boliger er netop under opførelse, og yderligere 5.000 boliger er i støbeskeen.
Vi søger derfor en dygtig og kompetent kontorassistent, der kan understøtte vores sagsbehandling i forbindelse med byggesager og som selvstændigt kan arbejde med lettere sagsbehandling.

Arbejdsbeskrivelse for dig er:

  • Hjælp med administrative opgaver ved alle typer byggeansøgninger, herunder høringer, ibrugtagningstilladelse og færdigmeldinger.
  • Ansvar for vedligeholdelse af adresseregistret, og sagsbehandling i forbindelse med tildeling/ændring af adresser.
  • Dialog med og vejledning af vores virksomheder og borgere.

Vi forventer, at du:
  • Er uddannet kontorassistent.
  • Er serviceminded og god til skriftlig og mundtlig kommunikation.
  • Er engageret og nysgerrig på at lære nye arbejdsopgaver og rutiner.
  • Er fleksibel, kreativ og initiativrig.
  • Er en åben og udadvendt person, og godt kan lide at snakke med borgere.
  • Kan arbejde selvstændigt og systematisk med opgaverne,
  • Har erfaring med ESDH-systemer, gerne eDoc.

Vores arbejdsplads
Vores opgave er at skabe rammerne for nye boliger, erhverv og et attraktivt bymiljø.
Afdelingen Byggeri er beliggende i Korsør. Vi er 16 dedikerede medarbejdere, som alle brænder for at Slagelse Kommune bliver et endnu bedre sted at bo, bygge og drive virksomhed i.
Vi er en dynamisk og udadvendt afdeling, som udover høj faglighed, erfaring og fokus på god service, vægter det kollegiale som en prioritet.

Vi forventer:
Vi sætter pris på, at du har et stærkt servicegen og gode kommunikative evner. Derudover skal du både være effektiv og grundig.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
  • Afdelingsleder Darrin Bayliss, telefon 29 82 43 09
  • Landzonesagsbehandler Heidi Åkessen, telefon 51 62 39 90
Løn- og ansættelsesforhold efter forhandling med den relevante faglige organisation. Arbejdstiden er 37 timer med flekstid. Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest 18. februar 2024 kl. 23.59
Ansættelsessamtaler bliver afholdt i uge 8.

Slagelse Kommune har det hele. Uddannelser, kyst, god infrastruktur, tre købstæder og mange skønne landsbyer. Vi er ca. 80.000, der bor i kommunen og en del flere, når vi tæller alle dem med, der kommer for at arbejde samt besøge familie og venner. Vi sætter en ære i at turde gå forrest, tænke stort, nyt og fremadrettet. Vi arbejder målrettet for dialog, inddragelse og kommunikation i øjenhøjde, så alle forstår os. Vi sætter faglighed og videndeling højt, ligesom vi deler troen på, at arbejdsglæde og trivsel er selve fundamentet for, at vi kan forvandle visioner til virkelighed. Læs mere på slagelse.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Byggeri, Dahlsvej, 4220 Korsør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982930

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet