BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kontorassistent til kørselsafdeling
Til moderne og veldrevet Transport- og Logistikvirksomhed i vækst
Til kørselsafdeling søges en dygtig kontorassistent.
Det handler om kunder og service
Du indgår i et dynamisk team, som styrer gods- og vogndisponering. Et travlt og spændende job, hvor du får ansvar og udfordringer.
Konkret er nogle af dine opgaver:
- Kundebetjening.
- Ordrehåndtering samt disponering af ture i IT-systemet Navitrans (Navision).
- Kommunikation med chauffører.
- Anvendelse af IT og flådestyring.
- Samarbejde og koordinering med dine kollegaer i teamet.
Kørselsdisponentens kvalifikationer
Erfaring der matcher stillingen samt god erfaring med IT. Vi foretrækker ansøgere med erfaring fra en lignende stilling indenfor transport- og logistikbranchen.
Vi forventer, at Du:
- har gode samarbejdsevner.
- har styr på arbejdsopgaver og -detaljer.
- har gode IT-færdigheder, og gerne erfaring med Navitrans (Navision).
- er serviceminded.
- skaber tilfredse kunder.
Vi tilbyder dig
- et selvstændigt job med et godt og uformelt arbejdsmiljø. Kontorassistentens løn forhandles i forhold til kvalifikationer og erfaring. Tiltrædelse snarest.
Ansøgning og information
For nærmere information om stillingen henvises til direktør Henrik Justesen, e-mail hjj@pkjustesen.dk, tlf. 58 36 59 02.
Send din ansøgning og fortæl os, hvorfor netop DU er den fremtidige medarbejder for P.K. Justesen A/S. Send din ansøgning vedlagt CV via annoncen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
P.K. Justesen A/S, Lerbakken, 4220 Korsør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6061285