Medarbejder til Vej-området

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ny kollega til vej-området

Vi har en ledig stilling indenfor vejområdet, da en kollega har valgt at gå fra til pension.
Derfor søger vi en ny kollega med stærke faglige profiler og gode samarbejds- og kommunikationskompetencer til vores Vej- og Mobilitetsafdeling. Så har du lysten og evnerne til at arbejde med vejområdet, så kunne du være vores nye kollega. Vi har indenfor vejområdet rigtig mange spændende og interessante opgaver.

Afdelingen består af 11 personer. Der varetager opgaver i forhold til vores infrastruktur bland andet myndighedsopgaver i henhold til vejlovgivningen, udvikling af veje, cykelstier, fremkommelighed i kommunen, udvikling af kollektiv trafik og trafiksikkerhed.

Vi søger en engageret kollega til at varetage sagsbehandling, med hovedvægten på særlig råden over vejarealer særligt i forhold til stadepladser, større events, udeservering, renholdelse i bymidterne og lignende, samt tilgængelighed for alle i det offentlige rum og forsikringssager. Derudover kan andre opgaver indenfor området komme på tale.

Vi har et tæt samarbejde med vores borgere, politikere og interessenter med stor fokus på borgerinddragelse. Vi har et godt samarbejde både internt i organisationen samt med eksterne parter.

Vi forventer, at du

  • har en relevant teknisk uddannelse og gerne indenfor vej og trafikområdet,
  • har kendskab til vejlovgivningen, eller et ønske om at tilegne dig viden indenfor denne,
  • kan varetage opgaven i forhold til forsikringssager og tilgængelighed.

Udover det faglige har vi følgende forventninger til dig – Du
  • er struktureret og løsningsorienteret tilgang til opgaveløsning
  • er engageret, robust og initiativrig
  • har en lyst til og gerne erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • har har gode evner til formidling i både skrift og tale.
  • har lyst til at arbejde med borgerinddragelse på trafikområdet.
  • udover de almindelige office-programmer og vores EDH (eDoc), vil du komme til at bruge Vejman.dk, WebGIS og InsuBiz.
  • har kørekort til alm. bil
  • kan bidrage til det gode arbejdsmiljø.

Vi kan tilbyde
Hos os får du et job, hvor du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit daglige arbejde. Du vil indgå i et fagligt stærkt team, hvor samarbejde, sparring og service overfor borgerne prioriteres højt.

Det praktiske
Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst.
Stillingerne er fuldtid (37 timer/uge).
Tiltrædelse skal ske snarest muligt.
Arbejdsstedets adresse er Dahlsvej 3, 4220 Korsør.

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingerne, kan du kontakte
  • projektleder Anne Marie Aalling på telefon 28 80 14 31
  • afdelingsleder Christian Schou Rasmussen på telefon 21 29 06 99

Ansøgningsfrist
  • 21. april 2024 kl. 23.59.

Vi forventer at holde samtaler torsdag den 25. april 2024.

Slagelse Kommune har pr. 1. august 2023 røgfri arbejdstid.

Slagelse Kommune har det hele. Uddannelser, kyst, god infrastruktur, tre købstæder og mange skønne landsbyer. Vi er ca. 79.000, der bor i kommunen og en del flere, når vi tæller alle dem med, der kommer for at arbejde samt besøge familie og venner. Vi sætter en ære i at turde gå forrest, tænke stort, nyt og fremadrettet. Vi arbejder målrettet for dialog, inddragelse og kommunikation i øjenhøjde, så alle forstår os. Vi sætter faglighed og videndeling højt, ligesom vi deler troen på, at arbejdsglæde og trivsel er selve fundamentet for, at vi kan forvandle visioner til virkelighed. Læs mere på slagelse.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Teknik, Plan og Erhverv, Dahlsvej, 4220 Korsør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018242

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet