BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Søfartsstyrelsen søger en udadvendt, engageret og driftssikker medarbejder til styrelsens økonomisektion i administrationssekretariat.
Om jobbet Styrelsen søger en regnskabsmedarbejder, der kan udføre daglige opgaver inden for kreditorbogholderi og regnskab, samt til systemadministration af RejsUd2 og IndFak2.
Administrationssekretariatet varetager opgaver lige fra arbejdet med regnskab, herunder kreditor- og debitoradministration, projektregnskaber, økonomistyring og budgettering, finansloven, indkøb og udbud til ansvaret for intern service samt meget andet.
Der er tale om en driftsorienteret stilling med mulighed for indflydelse på arbejdets indhold og udførelse. Et udpluk af de væsentligste arbejdsopgaver vil være:
- Kreditoradministration i systemerne Indfak2og Rejsud2, herunder kontrol og kontakt til Staten Administration
- Administration af kort, herunder kreditkort og rejsekort mm.
- Afstemninger og omposteringer af styrelsens regnskabskonti
- Regnskabsmæssige stikprøver og kontroller
- AD hoc regnskabsopgaver
- Udarbejdelse og vedligehold af instrukser og vejledninger, herunder bl.a. interne retningslinjer
- Bidrage til løsning af sekretariatets øvrige opgaver, herunder løsning af sager for resten af huset
Ydermere lægger vi vægt på, at du:
- arbejder selvstændigt, er løsningsorienteret og vedholdende
- trives med en uformel omgangstone
- kan formulere dig på højt niveau skriftligt såvel som mundtligt
- er fleksibel og gerne vil hjælpe dine kollegaer, når der er travlt
Om ansættelsen Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Du ansættes efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Stillingen er i styrelsens hovedkontor, som er beliggende i Korsør.
Søfartsstyrelsens hovedkontor ligger i Korsør, hvor den fysiske arbejdsplads således er placeret, men der er mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse med såvel fysisk fremmøde som hjemmearbejdsdage.
Du kan få flere informationer om stillingen ved at kontakte Regnskabschef Helle Buhr Pedersen tlf.: +45 72 19 60 72. For yderligere oplysninger om personaleforhold kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Zenia Lotus Hansen på tlf.: +45 91 33 70 61.
Har du lyst til at søge? Så klik på ”Søg stilling” knappen til højre for annoncen eller søg via vores hjemmeside www.jobsfs.dk. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest den 15. september 2024.
Vi forventer at afholde 1. samtaler den 18. og 19. september og 2. samtaler den 24. september. Der vil blive anvendt test i forbindelse med 2. samtalerne.
I Erhvervsministeriet tror vi på, at et inkluderende, mangfoldigt arbejdsmiljø styrker opgaveløsningen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og lige muligheder for alle vores jobansøgere. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Om os Søfartsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og arbejder for vækst i det maritime erhverv og sikkerheden til søs. Det gør vi i et tæt samarbejde med relevante interessenter. Samtidig deltager vi aktivt i både europæisk og internationalt samarbejde, fordi søfarten er et internationalt erhverv. Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi har en travl hverdag med fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv. Du får gode kollegaer i et engageret arbejdsmiljø, som både fagligt og socialt vil bidrage til, at du får det bedste fundament for at løse dine opgaver.
Læs mere om kontoret og om Søfartsstyrelsen på vores hjemmeside www.sfs.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Søfartsstyrelsen, Caspar Brands Plads, 4220 Korsør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106335