BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at arbejde på en dynamisk arbejdsplads i en stor offentlig virksomhed, hvor vi giver plads til udvikling og uddannelse?
Søværnets Center for Administration i Korsør søger en kontorfuldmægtig som sagsbehandler til personelelementet.
Om os
Søværnets Center for Administration servicerer Søværnets myndigheder, skibe og personel inden for det samlede administrative område. Vi består af to afdelinger, som er placeret på hver sin flådestation i hhv. Frederikshavn og Korsør med i alt 32 medarbejdere, fordelt i fire elementer; Administration, Personale, Tidsstyring og Reserven.
Kundeservice er omdrejningspunktet for vores daglige virke. Samtidig anerkender, anvender og kompetenceudvikler vi vores medarbejderes faglige og personlige kvaliteter med fokus på vores kerneopgaver.
Vi tilbyder en faglig kompetent arbejdsplads, gode kollegaer og gode relationer. Vi tilbyder plads til at du kan udvikle dig i dit eget tempo. Vi tilbyder fleksible arbejdsforhold, hvor du i høj grad får indflydelse på dine arbejdsopgaver, dine prioriteringer og dit tidsforbrug.
Vi understøtter en god balance imellem dit arbejdsliv og dit privatliv.
Der vil være mulighed for op til 2 hjemmearbejdsdage om ugen.
Om stillingen
Stillingen er en kontorfuldmægtigstilling, hvorfor der fordres høj grad af selvstændighed, evne til at løse opgaver på højt fagligt niveau og som kollega kunne fremstå som et ”fyrtårn” med gode sociale kompetencer.
Du vil blive en del af et team på 8 medarbejdere samt en elementleder og en souschef, der alle arbejder tæt sammen.
Arbejdsopgaverne er mangeartede og indeholder bl.a. daglig rapportering og modtagelse af meldinger om sygdom, samt opfølgning og samtaler med medarbejderne, herunder iværksættelse af procedure ved længere tids fravær.
Du skal sagsbehandle bl.a. personelsager med ansættelsesretslige tiltag samt bistå ved forhandling af løntillæg, herunder udarbejde og vedligeholde materialet hertil.
Derudover er der generel sagsbehandling ved tilgang og afgang af personel samt vedligeholdelse af personalestamdata og sagsbehandling af funktionsrelateret efteruddannelse og kompetenceforløb, herunder at booke kurser.
Herudover skal du trække diverse rapporter i Forsvarets it systemer og udarbejde statistikker herfra.
Ovenstående vil give dig en god bred viden til gældende bestemmelser og organisationsaftaler inden for HR-området.
Om dig
Du har en kontoruddannelse og gerne praktisk erfaring fra en lignende stilling. Du må gerne have kendskab til forsvarets IT systemer, DeMars, Business Intelligent og KESDH.
Arbejdet kræver, at du selvstændigt varetage sagsbehandling på et område som kræver specialviden og integritet.
Yderligere skal du kunne arbejde effektivt og målrettet og prioritere opgaver i pressede situationer samt overholde deadlines.
Du er imødekommende, har gode samarbejdsevner og bidrager med høj faglighed.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er indplaceret i løngruppe 3.
Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes, samt at du er forpligtet til at deltage i fredsskabende og fredsbevarende operationer mv.
Dit faste tjenestested vil være i Korsør.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Vinni Friis på telefon 30 36 23 73.
Hvis du har spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Sandra Bengtson Heede, Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 728 19172.
Ansøgningsfrist er 21. april 2024 og samtaler forventes afholdt umiddelbart efter. Stillingen er til besættelse 1. juni 2024 eller efter aftale.
Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Du opfordres til at vedhæfte dokumentation for relevant uddannelse. Du har også mulighed for at vedhæfte andre relevante dokumenter eller du kan medbringe disse ved en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM SØVÆRNSKOMMANDOEN
Søværnskommandoen består af Kapacitetsdivisionen, Planlægnings- og Operationsdivisionen, Uddannelses- og Træningsdivisionen, samt en ledelsessektion. Derudover er Søværnets fire uddannelsescentre og Søværnets Center for Administration underlagt kommandoen.
Søværnskommandoen er ansvarlig for styrkeproduktion inden for det sømilitære område, herunder for at styrkeproducere og opstille sømilitære enheder inklusive Søværnets Nationale Maritime Operationscenter, samt for at støtte underliggende myndigheders opgaveløsning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Flådestation Korsør, Sylowsvej , 4220 Korsør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016257